A fogyás kutatása


a fogyás kutatása

Stuth-Nagy Niki A szakaszos vagy időszakos böjt az elmúlt évek egyik legnépszerűbb diétatrendje volt, és bár valóban megvannak az előnyei, egy friss kutatás szerint a fogyást nem segíti elő — sőt, ami súlyvesztést okozhat, az inkább az izomból megy le, mint a zsírból.

Az időszakos böjtöt sokan sokféleképpen művelik: egy időben a napi 16 óra böjt, 8 óra evés volt a legdivatosabb, de vannak, akik minden másnap böjtölnek, és esznek minimális mennyiséget, míg másnap megeszik a kétnapi adagjukat.

a fogyás kutatása

Bár a böjtölés annyiban segíthet, hogy az ember úgy érzi, degeszre tömi magát, miközben meg tudja tartani a fogyáshoz szükséges kalóriamennyiséget, könnyű elcsúszni az ételek mennyiségével. Ráadásul egy friss kutatásból úgy tűnik, az időszakos böjt alatt a fogyás inkább izomból, mint zsírból megy. A tudomány szerint a szakaszos böjt nem sokat segít a fogyásban Három csoportot vizsgáltak A Bath-i Egyetem kutatói három csoportra osztották az egyébként tudományos szempontból nagyon kevés kísérleti alanyaikat: az első csoport minden másnap böjtölt, a fogyás kutatása evős napokon viszont 50 százalékkal többet fogyasztott, mint a szokásos kalóriabevitele.

a fogyás kutatása

A második csoport fokozatosan csökkentette 25 százalékkal a kalóriabevitelét minden nap, böjtölés nélkül ez a hagyományos diétás módszera harmadik csoport pedig ugyanúgy minden másnap böjtölt, de kétszer annyit evett a nem böjtölős napokon, mint egyébként szokott.

A résztvevők mindegyike nagyjából kalóriát evett egy átlagos napon, a háromhetes kutatás során pedig az első és a fogyás kutatása második csoport kalóriára csökkentette az elfogyasztott kalóriamennyiséget.

  1. Egy friss amerikai kutatás szerint megvan, melyik diéta erre a legalkalmasabb.
  2. Boszorkányt közvetíteni álmában Hall csapata új módon vette fel a kérdést azzal, hogy újabb pillantást vetett egy új diabéteszes gyógyszer, az Invokana nemrégiben végzett tanulmányára.
  3. Az étrend fontosabb a testmozgásnál a fogyás szempontjából egy kutatás szerint | Csaláariadnet.hu
  4. Új kutatás: mégsem segít olyan sokat az időszakos böjt a fogyásban | Nosalty
  5. 12 diétás trükk, ami az orvosok szerint is segíti a fogyást - Ripost
  6. Fogyókúra Dia Tudományosan bizonyított, hogy ha a nap folyamán minden étkezéshez gramm fehérjét fogyasztasz el, azzal növelheted a fogyókúrád hatékonyságát, sőt, csökkentheted a visszahízás valószínűségét.
  7. Joggal kérdezheted, hogy mi vezetett arra minket, hogy természetes kozmetikum gyártóként diétás megoldásokat kezdjünk el az oldalunkon népszerűsíteni.
  8. Bar alacsonyabb intenzitasa azt jelentiA szervezet kevesebb kaloriat fog egetni percenkent, szamos előnye van.

Ez a két csapat fogyott is, a harmadik azonban nagyjából semmit. Meglepő eredmények Az első két csoport nagyjából két kilót fogyott a három hét alatt, úgy, hogy a második egy kicsit többet, mint az első. A testösszetétel-elemzésekből azonban kiderült, hogy ugyan kilóra hasonló volt a fogyás, a böjtölők többet fogytak izomból, mint a hagyományosan diétázók utóbbiak szinte csak zsírból veszítettek.

a fogyás kutatása

Az eredmények azt mutatják, hogy a böjtölés nem a legmegfelelőbb megoldás a súlyvesztéshez — főleg, ha nem izomból, hanem zsírból szeretnénk fogyni. A különböző étrendekről és a helyes táplálkozásról még többet olvashatsz itt:.

a fogyás kutatása