Fogyni cél dátumát


A fogyókúránkhoz kiválasztjuk az ágynyugalomhoz való értéket, amihez hozzáadunk még kalóriát.

  • Maximális fogyás hat hét
  • R chop fogyás
  • Kalóriaszámlálás: a fogyás leghatékonyabb módszere - KalóriaBázis
  • Vissza a blogra Vége az ünnepi időszaknak, a sok eszem-iszomnak, itt az újévi fogyókúra ideje!
  • Fogyás Futópaddal 6 hét alatt?
  • Fogyhatok tökkel

Ezután kitűzzük a céljainkat és a kiskapukkal élve, rugalmasan állunk át egy egészségesebb életmódra! Tűzzük ki, hogy mennyi az a súly, amit le akarunk fogyni, azután vegyünk egy füzetet, amiben rendszeresen vezetni kell a naponta elfogyasztott dolgokat, kalóriaértékkel együtt Persze attól lesz rugalmas ez a fogyó, hogy te saját magad döntheted el melyik nap lesz az, amikor nem kell írnod, nem kell számolnod.

Viszont azon a napon is tudatosan kell étkezned, a szemmértékedre és a helyes ítélőképességedre kell hagyatkoznod.

Napi kereted : Napi keret fixálás: Fogyási terved szerint xx napig, heti xx kg-os ütemben, xx kg testsúlyt szeretnél elérni. Ennek megvalósításához napi xx kalória bevitelt javaslunk ez a Napi kereted, mely a főoldalon fog megjelenni és minden felvitt étkezés illetve testmozgás után változik és mutatja a még aznap elfogyasztható kalóriamennyiséget. Testsúlyodtól függően minimum nőkvagy férfiak kalóriás napi kalóriabevitelt ajánlott beállítani. Ennél alacsonyabb kalóriabevitel esetén számolnod kell azzal, hogy szervezeted éhező üzemmódba kapcsol és fogyás helyett tartalékolni kezd, izmot veszítesz, ingerlékeny leszel és a jojó effektus esélyét is megnöveled. Legjobb ha a napi kalóriaegyenlegedet inkább testmozgással csökkented azaz például ahelyett, hogy napi kalóriát ennél, edd meg a minimálisan szükséges at és égess el sporttal at.

Ennek is folyamatosan fejlődni kell ahhoz, hogy meg tanuljunk helyesen étkezni. Ha túlléped a megadott kalóriaértéket, akkor azt le kell tornásznod!

Minden plusz kalória elfogyasztása 1db felülés vagy 1db lábemelés. Mindenki érzi hol az ő határa, mennnyi felülést vagy lábemelést mer bevállalni egy kis plussz ételért. Ha neked ez így megéri, egészségedre váljék a plusz elfogyasztott kalória! Mintának leírom a saját napjaimat, ezt én dolgoztam ki, és 2 hete csinálom.

Felkészülés a maratonra + fogyókúra: mehet a kettő együtt?

Így kezdtem: Vettem egy füzetet felírtam a magasságom, súlyom és a kezdési dátumot. Esetemben cm, 83, 5kg. Elérni kívánt cél: 58kg.

fogyni cél dátumát

Ezután fogyni cél dátumát magamnak három dátumot. Vagyis a rugalmasságnál maradva, megint kiskapu lehetőségével számolva: - gyors fogyás: 4 hét alatt —4 kg, - közepes fogyás: 4 hét alatt -3kg, - lassú fogyás: 4 hét alatt —2 kg megy le.

fogyni cél dátumát

Esetemben a három dátum: január Szerintem én a közepes fogyást választom, ekkor ra márciusra érném el a kitűzött 58 kg-os súlyomat. Mindegy melyiket választjuk, a fogyás a lényeg!

fogyni cél dátumát

Akkor is megéri, ha lassút választanánk, hiszen még mindig jobb, mint ha örökre dagik maradnánk! Hetente mérjük magunkat és írjuk be, hogy előttünk legyen.

Fogyni a hát Sétával hogyan lehet fogyni? Hát így! Mint azt már tudhatod — már amennyiben rendszeresen követed az fogyni a hát — a futás mellett nem szoktam kampányolni. Nem, nem azért mert szerintem hasztalan, hanem azért, mert nagyobb súlyfelesleg esetén rendkívül megterhelő lehet, már ami az ízületeidet illeti.

Az értékekből következtethető, mennyire éget a szervezeted. Nekem kalóriás nap az alap. Ez nem kötelező, ha az alap kalóriaértékkel is jól érzi magát a diétázó.

Hetente egy napon nem kell írni, mindenki ehet úgy, mint bárki.

1. Optimális testsúly kiszámítása

Persze ez sem kötelező! Csak fogyni cél dátumát lehet vele, ha a kitűzött fogyás nincs veszélyben.

fogyni cél dátumát

Ha az alap kalóriánál vagy a közép kalóriánál többet ennénk, azt le kell tornázni! A célt tűzd ki magad elé, írd le a füzetedbe, legyen ott a három kitűzött dátum is és hogy mennyit akarsz fogyni!

fogyni cél dátumát

Gondolkozz el rajta, pontosan mit akarsz!. Kövér maradnál, vagy egy rugalmas, kiskapukkal teli fogyókúrával új életet kezdesz.

Csányi Henrietta vagyok a Jó Közérzet Központ szakmai vezetője.

Szerintem az utóbbit érdemes választani, mert minden ember megérdemli, hogy jól érezze magát, hogy egészségesebb legyen. Sok szeretettel, és jó egészséget kívánok!