Állítsa be a zsírvesztést


Visszajelzés: Gyorsítsa fel a zsírvesztést túlevéssel Hosszú kalória-korlátozások alatt a szervezetben különféle adaptációk zajlanak, amelyek "leküzdik" a fogyás erőfeszítéseit.

állítsa be a zsírvesztést

És az, hogy amint egyre közelebb kerül álmai testéhez, a teste ahelyett, hogy büszke lenne érte az elérteket, észleli haladását, mint fenyegetést annak létére, és hormonális és fiziológiai folyamatok sorozatát kezdi aktiválni, hogy állítsa le legnagyobb energiakészletének veszteségét: testzsír.

Van azonban olyan eszköz, amely bizonyos módon tudatja a testével, hogy minden rendben van, és hogy nem fenyegeti az éhínség időszaka. Ezt az eszközt úgy hívják, hogy….

Visszacsatolás, Ez nem más, mint egy korábban tervezett időtartam általában 24 óraamelyben a kalóriabevitel különösen a szénhidrátok megnövekszik a meghatározási szakaszokban. Leptin A leptin egy olyan hormon, amely felelős a szervezetben zajló fontos folyamatokért, például: az éhség szabályozásáért a leptin fordítva kapcsolódik a ghrelinhez - "Az étvágy hormon" -a libidó szexuális vágy fokozásához, az érzés motivációjának szabályozásához és egyéb funkciókhoz.

Ha viszonylag hosszú ideig kalóriadeficitben szenved, a leptin szintje csökken. E hormon termelésének csökkenése felelős azért, hogy hosszú kalória-korlátozás után az éhség, a csökkent nemi vágy és a fáradtság tünetei elkezdődnek.

állítsa be a zsírvesztést

Az egyetlen módja a leptinszint optimális szintre történő visszaállításának az, ha a kalóriabevitelt egy meghatározott időtartamra növeli hacsak nem akarja újra megkapni az összes állítsa be a zsírvesztést, csak a leptin növelése érdekében A visszajelzés előnyei A növekvő leptinszint mellett az etetési napok egyéb, pszichológiai és fiziológiai természetű előnyöket is nyújtanak: Nagyobb mennyiségű és változatos étel fogyasztása pihenés érzetét kelti az étrendben pszichológiailagés így elkerüli az esetleges mértéktelen evést.

A rövid túlfogyasztási periódusok növelik a hormonok termelését a szervezetben, mint például a tesztoszteron és a kapcsolódó libidó növekedése és a dopamin. A szénhidrátfogyasztás növekedése egy kalória-korlátozás után helyreállítja az izmok glikogénkészleteit, ami jobb minőségű edzéshez vezet és még az izomtömeg enyhe növekedéséhez is.

Minden embernek el kell sajátítania ezt az állóképességi tesztet az edzőteremben A zsírvesztés alapszabályai Először is. A zsírvesztés nem azonos a fogyással. Senki sem akarja elveszíteni az izmait.

A megnövekedett inzulintermelés a megnövekedett szénhidrátbevitel miatt segíthet kiküszöbölni a magas kortizolszint okozta vízvisszatartást a kortizol mennyisége megnő a kalória-korlátozás időszakában. Hogyan tervezzük meg a visszajelzési napokat A visszajelzési napok megtervezéséhez először azt kell tudni, hogy a makrotápanyagok lebontása nagyon fontos.

Sárga széklet és fogyás A fogyás és hízás hormonális okai arab fogyókúra tea Zsírvesztés jym megrázott súlycsökkenési eredmény, legjobb zsírégető név legjobb módja a fogyás gyors egészséges.

A hormonális változásokat különösen a leptin növekedését nem csupán a "többet eszik" ténye, hanem a szénhidrátbevitel pontosabban a glükóz növekedése okozza, míg a zsírfogyasztás semmit sem befolyásol ennek a hormonnak a termelésében. Másrészt a túlfogyasztás napjaiban a megfelelő fehérjebevitel fenntartása fontos a leptin iránti érzékenység növelése, az anyagcsere felgyorsítása és a testben a zsírraktározás minimalizálása érdekében.

állítsa be a zsírvesztést

Makrotáp-számítás A makrotápanyagok bontása a visszajelzési napokon a következő lesz: Fehérjék: 1 gramm testtömeg-kilogrammonként. Visszajelzés gyakorisága A testére hallgatva nagyon hasznos lesz tudni, hogy mikor és milyen gyakran ütemezze visszajelzési napjait.

Ezek a leggyorsabb zsírégető módszerek A zsírégetés egyszerű módja A zsírégetés 3 egyszerű módja Mi a zsírszövet? Edzés Mester Program - A Kocka Has titka Módja a zsírégetésnek otthon, Zsírégetés, leegyszerűsítve Serkenti a zsírvesztést pihenés közben A zsírégetés egyszerű módja A zsírvesztés egyszerű módja. Zsírégetés, leegyszerűsítve Lélegezzük ki a zsírt! Itthon A zsírégetés 3 egyszerű módja Az edzések nem működnek? Tudom, hogy van.

Ha az utóbbi időben gyengeséget érez, az edzései túl nehéznek érzik magukat, alvászavarai vannak vagy egyszerűen éhesebbek, mint máskor; Ne próbáljon túl sokat kapaszkodni és figyelni a testére, erre hivatottak ezek a visszajelző napok. Lehetőleg a visszajelzési napokat ütemezze napokra, amikor edz, és nem pihenőnapokra, ezt a kalóriatartalom megosztása és a tápanyagok felhasználása miatt az inzulinérzékenység megnő az ellenállóképesség után. Következtetés A visszajelzés nagyszerű eszköz, amelyet figyelembe kell vennie, amikor meghatározási időszakokban tartózkodik.

állítsa be a zsírvesztést

Ez segít betartani étrendjét, elkerülni a mértéktelen evést és fenntartani az edzés nagy intenzitását, ami következésképpen nagyobb izomtömeg-megtartást biztosít ebben az időszakban. Ha étrendje során naponta használt szakaszos böjtöt, azt javaslom, hogy tartsa meg az etetési állítsa be a zsírvesztést is, hogy ne távolítsa el testét ettől az étkezési rendszertől, és csökkentse a kalória kvóta túllépésének lehetőségét.

Az a fontos azonban ezen a napon, hogy megeszi a szükséges mennyiségű makrotápanyagot, tehát attól függ, hogy böjtölni akar-e vagy sem.

állítsa be a zsírvesztést

Amíg elfogyasztja a korábban kiszámított makrotápanyagok mennyiségét, az étkezések száma nem számít. Most már tudja, kezdje el visszacsatolási napok beépítését, hogy jobban érezze magát és jobban teljesítsen a fogyás szakaszában.

állítsa be a zsírvesztést