Zsírvesztés osztott rutin


Push edzésnap Célozza meg az alábbi gyakorlatok 4 sorozatát: 12 ismétléses súlyzóprés kép megtekintése 10 ismétlés súlyzó guggolás kép megtekintése 10 ismétlés katonai sajtó kép megtekintése 10 ismétlés lábnyomás kép megtekintése 10 ismétlés tricepsz nyomja le kép megtekintése 12 ismétlés mellkason kép megtekintése 10 ismétlés ülő borjú emeléssel kép megtekintése 10 ismétlés a bosu labdán kép megtekintése Pull Workout Day Célozza meg az alábbi gyakorlatok 4 sorozatát: 10 ismétlés Oldalsó vállemelések kép megtekintése 12 ismétlés Bicep fürtök súlyzókkal kép megtekintése 10 ismétlés felhúzás kép megtekintése 10 ismétlés holtverseny kép megtekintése 10 ismétlés kábelsor kép megtekintése 10 ismétlés vállat von kép megtekintése 10 ismétlés lógó lábemelés kép megtekintése 10 ismétlés babrell sorok fölé hajlítva kép megtekintése Edzés utáni kardió ülés: 10 perces nagy zsírvesztés osztott rutin intervall edzés az elliptikus vagy futópadon.

zsírvesztés osztott rutin

A remek dolog ebben az osztott edzésrutinban az, hogy lehetővé teszi az izmok számára, hogy teljesen helyreálljanak, mielőtt megismételné, ezért használja előnyére, különösen, ha rendszeres kisebb fájdalmakkal küzd.

Kérem, hagyjon nekem egy megjegyzést alább

zsírvesztés osztott rutin